Opmerking of klacht?

Hartemink Touringcarbedrijf staat altijd open voor verbeteringen. Wij zien uw feedback dan ook graag tegemoet.

Heeft u een opmerking of klacht over ons touringcarbedrijf? Meld het ons!

Wij doen ons uiterste best om het door u geboekte busvervoer probleemloos te laten verlopen. Heeft u toch een opmerking of klacht, meld dit dan direct bij uw chauffeur/reisleider of bij ons touringcarbedrijf. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, stuur ons dan binnen 1 maand na uitvoering van de overeenkomst het volledig ingevulde Klachtenformulier toe.

Download hier het Klachtenformulier Touringcarbedrijf 2021

U ontvangt van ons binnen 1 week een ontvangstbevestiging, waarna wij uw klacht direct in behandeling nemen. De afhandeltermijn van uw klacht bedraagt uiterlijk 1 maand na de ontvangstdatum. De bewaartermijn van ons klachtenregister bedraagt 2 jaar.

Mocht u er samen niet uitkomen met Hartemink Touringcarbedrijf BV, dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden na uitvoering van de overeenkomst voorleggen aan een door de vereniging KNV Busvervoer in te stellen geschillencommissie. Deze geschillencommissie beslist bij wege van bindend advies. Deze geschillencommissie behandelt alle klachten over leden van KNV Busvervoer, inclusief de Keurmerkhouders. Klik hier voor de voorwaarden.

Uw klacht kunt u richten aan: KNV Busvervoer, Geschillencommissie, Postbus 19365, 2500 CJ Den Haag.


Cookie instellingen

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van uw interesse en kunt u informatie delen via social media. Op de cookiepagina kunt u altijd uw instellingen weer wijzigen. Privacy Statement | Naar cookiepagina

Accepteren Weigeren